Південнокорейська компанія «Hyundai Motor» випустила свій перший електричний кросовер з трьома рядами. Дизайн моделі поєднує у собі як футуристичні нотки, так і ретро рішення. При цьому просторий салон стовідсотково розрахований для далеких поїздок всією родиною. Кожна така подорож буде нагадувати мандрівку просторами Всесвіту. Як екстер’єр, так й інтер’єр підкреслюють футуристичність моделі. Під кузовом нового Hyundai Ioniq 9 2026 року ховається потужна силова установка, яка здатна видавати неймовірні результати. Знайомство з оригінальним електрокаром вразило навіть прискіпливих критиків.
Футуристичний дизайн Hyundai Ioniq 9EV — еволюція стилю та експерименти з формами
Середньорозмірний кросовер з’явився на світовому ринку в досить бентежні часи, коли на електромобілі із США хочуть ввести мито, а федеральні пільги анулювати. Проте його краса зводить з розуму шанувальників космічного мінімалізму. У новій моделі 2026 року Hyundai Ioniq 9 привертають увагу такі оригінальні дизайнерські рішення:
- Фари. Передня та задня світлотехніка представлена у вигляді пікселізованих елементів. Тож перше враження від зустрічі з авто — це 100 балів із 10.
- Рельєф кузова. Лінія даху надзвичайно плавна, завдяки чому вікна на дверцятах є максимально звуженими. Родзинкою моделі слугують мускульні колісні арки, які візуально збільшують колеса, а також додають масивності передній частині авто.
- Просторий салон. Автомобіль з електродвигуном створений на архітектурі Hyundai E-GMP, тож всі пасажири мають достатньо місця для сидіння та, головне, для ніг. Звісно, це не мінівен, однак простору в ньому більше, ніж достатньо.
Панель приладів залишилася у стилі Hyundai. Стандартний дисплей на 12.3″ доповнений тачскріном, який можуть успішно використовувати як водій, так і пасажир. Салон зроблений у двоколірній палітрі: темний верх і світлий низ. Сидіння мають рельєфну фактуру з ортопедичним ефектом. При контакті зі спиною такі вигини сприяють розслабленню м’язів під час руху, тож біль у попереку буде вже не вашою проблемою. До переваг моделі також варто віднести надзвичайно просторий третій ряд. В результаті навіть високі пасажири не відчуватимуть себе скутими.
Цікаво! Інженери південнокорейського бренду зробили силует авто досить різнобічним. Профіль моделі має гладку та заокруглену форму, натомість анфас виділяється своїми прямими та квадратними лініями. Попри таке оформлення автомобіль відзначається хорошою аеродинамікою. В цьому значну роль відіграє структура задньої частини авто.
Динамічність Hyundai Ioniq 9 2026 року важко не помітити
Компанія пропонує декілька версій нової моделі. Кожна з них обладнана стандартним зарядним портом на кшталт NACS, який використовується в транспортних засобах Tesla. До того ж електрокар має ще один додатковий адаптер типу CCS. Саме він дозволить заряджати авто від різних мереж. Так, за словами представників бренду, тривалість швидкої зарядки (10…80%) від звичайного порту складатиме 41 хвилину, а від 350-вольтного — 24 хвилини. Відповідно до комплектації змінюються й технічні характеристики:
- Версія S. Електроустановка потужністю 160 кВт має потенціал у 215 к. с. Задньоприводний автомобіль розганяється до сотні за 8,4 секунди.
- Версія SEL. Представлена відразу з двома електродвигунами: передньоприводним на 66,1 кВт та задньоприводним на 160 кВт. Таким чином, в сумі цей потужний агрегат видає цілих 226 «коней». Авто набирає розгін всього за 6,2 секунди.
- Версії Limited та Calligraphy. Оснащені парою потужних електромоторів на 157,3 кВт. Сумарний потенціал потужності складає 422 к. с. Тож просто з місця кросовер досягає швидкості 100 км/год лише за 4,9 секунди.
Важливо! Представлені параметри надані самою компанією-виробником, тому в реальності можуть мати певні відхилення. Не варто вважати вказані тут дані аксіомою. Залежно від умов експлуатації та характеру водіння вони можуть відрізнятися від вказаної брендом норми.
Незалежно від версії, електрокросовери оснащені літій-іонною батареєю, ємність якої складає 110 кВт∙год. На одному заряді новий Hyundai Ioniq 9 здатний подолати 500-540 км. Найцікавішим пунктом у цьому огляді, звісно, є ціна новинок. На американський ринок електричний кросовер у базовій комплектації вийшов з мінімальним цінником у 60 555 доларів. SEL-версії бренд пропонує придбати за 64-67 тисяч доларів, а Performance — від 73 до 78 тисяч доларів. При цьому всім своїм клієнтам компанія дарує один із бонусів: або домашню зарядну станцію, або абонемент на зарядку у розмірі 400 доларів. Найдорожчий електричний автомобіль бренду випускають на американському заводі у штаті Джорджія. Таке рішення дасть змогу уникнути додаткових податків, а головне, оминути різкі коливання ціни у зв’язку з імпортом.
Вибір за вами
Електрокросовер вже став конкурентом всім наявним на ринку моделям. Його хочуть придбати поціновувачі корейської надійності та стилю. Проте для українців ціна цього «красеня» недосяжна. Та не варто впадати у відчай. Наша компанія знайде для вас достойну альтернативу на одному зі страхових аукціонів Америки. Вам потрібно лише розповісти нашим менеджерам про свої уподобання щодо дизайну та технічних характеристик авто із США. А увесь фронт робіт з підбору, перевірки, торгів, доставки та розмитнення виконають найкращі працівники нашої дружньої команди. Завдяки напрацьованим роками процесам ми робимо все швидко та якісно.
Прямо зараз ви можете дізнатися подробиці співпраці з нашою компанією. Вам потрібно лише замовити персональну консультацію. Отримайте весь можливий максимум у рамках вашого бюджету!