Порівняння
Головна / Блог / Про авто із США / Антирейтинг авто з дизельним двигуном

Антирейтинг авто з дизельним двигуном

Переваги дизеля очевидні: економічність та динаміка. Проте є певні моделі автомобілів з дизельним двигуном, які краще обійти стороною. Спеціально для вас ми знайшли такі антизразки.

511
5 хв на читання

Насправді не можна однозначно сказати, що ці чи інші автомобілі з дизельним двигуном погані. Надійність та довговічність роботи силової установки залежить від технічних особливостей конкретної моделі. Якщо не дотримуватися рекомендацій щодо експлуатації авто, а постійно використовувати його за критичних умов, та ще й при цьому нехтувати своєчасним обслуговуванням, то навіть найкращий двигун капітулює. Проте існує антирейтинг дизелів, які найчастіше згадуються у контексті ремонту та серйозних несправностей. Вони зарекомендували себе з не дуже гарної сторони. Представляємо вам найпопулярніші зразки проблемних дизельних машин.

BMW з 2-літровим двигуном серії N47

Автомеханіки відзначають, що серія дизельних моторів N47 об’ємом 1.6 та 2.0 л досить проблематична. Зазвичай водії стикаються з розтягуванням ланцюга ГРМ на 100 тис. км пробігу. Особливість цієї несправності в тому, що деталь встановлена зі сторони трансмісії. Таким чином, для ремонту потрібно повністю знімати мотор, а таке задоволення коштує надзвичайно дорого. 

При роботі паливного блоку нерідко чути сторонні звуки, що свідчить про передчасне зношення важливих запчастин. Причиною шумів також може бути забруднення системи EGR (рециркуляція відпрацьованих газів), яке доволі часто зустрічається в автомобілях BMW з дизельними моторами серії N47. На додачу в таких моделях через швидке стирання прокладок та ущільнювачів спостерігається витік оливи.

Важливо! У 2007 році компанія «BMW» замінила двигуни М47 на N47. Тож вони зустрічаються в 1-й, 2-й та 5-й серіях (до 2013 року випуску), особливо серед компактних та середньорозмірних моделей. Однак з 2014 по 2017 рр. бренд почав поступово заміняти їх на новітню версію моторів В47. Водночас 3-літровий дизельний двигун М57 вважається одним із надійних зразків.

Ford TDCi  

Зазвичай саме неякісне дизельне пальне призводить до проблем з турбокомпресором і до несправностей паливної системи. Несвоєчасна заміна фільтрів та оливи негативно впливає на роботу паливної системи. Тож найчастіше від недбалої експлуатації потерпають наступні типи дизельних двигунів Ford:

  • 1.4 TDCi. Насправді ця версія є досить надійною, проте нерідко саме турбіна перша виходить з ладу. Крім того, датчик колінчастого вала разом з паливними форсунками також ускладнюють життя водіям.
  • 1.6 TDCi. Версії з потужністю 109-110 к. с. через недостатнє змащення мають проблеми з турбокомпресором. Разом з цим фільтр DPF та клапан EGR нерідко забруднюються, особливо коли автомобіль тривалий час використовується у міському трафіку.
  • 2.0 TDCi. При досить значному пробігу гідрокомпенсатори починають працювати з перебоями. Першим вісником поломки зазвичай є стукотіння при холодному запуску.

Тож при виборі вживаного автомобіля із США завжди звертайте увагу на технічний стан дизельного двигуна та історію транспортного засобу. Від особливостей технічного обслуговування (частоти та якості процесів) залежить, наскільки справно буде працювати паливна система навіть з турбонаддувом. Якщо ви вже придбали «форд», на якому встановлений один із цих двигунів, тоді не ігноруйте перші ознаки несправності турбокомпресора. Зазвичай все починається з того, що машина втрачає потужність, починає надмірно споживати оливу або пускає синій дим.

Увага! Одним із найпроблемніших дизельних двигунів вважається 6.4 Powerstroke. В більшості випадків він потерпає від забруднення сажового фільтра, несправності масляного радіатора, а також має досить слабкі поршні, які зазвичай тріскаються.

Renault 1.5 dCi

Взагалі-то двигуни серії К9К відзначаються прекрасними технічними характеристиками. Позначка «dCi» вказує на наявність системи безпосереднього вприскування палива під значним тиском, що робить їх одними з найкращих. Серед водіїв вони також мають дуже хорошу репутацію. Проте чутливість паливної системи до неякісної солярки з часом дає про себе знати (це також стосується і бензинової версії). Крім того, дизельні Renault страждають від забруднення клапана EGR, через що потребують регулярного очищення механізму.

Важливо! Двигуни цього типу ставлять не лише на Renault Megane, а й на такі моделі, як Nissan Qashqai та Dacia Duster. Вітчизняне дизельне пальне для їхнього «шлунку» є досить важким.

Варто завжди пам’ятати про оптимальний строк служби дизелів. Компанія «Renault» наголошує, що двигуни типу 1.5 dCi, випущені після 2004 року, безпроблемно служать перші 120 тис. км. А ось транспортні засоби після 2008 р. випуску мають збільшений ресурс — від 160 тис. км. Натомість сучасні моделі долають до 500 тис. км без особливих втручань з боку автомеханіків. Однак результати повністю залежить від технічного обслуговування та якості палива.  

Цікаво! Добірку проблематичних дизельних двигунів неможливо уявити без Volkswagen V6 2.5 TDI, Opel 2.0 CDTI та Fiat 1.3 MultiJet. Зазвичай силові установки цих моделей виходять з ладу вже на 60-100 тис. км пробігу. 

Представлений антирейтинг створений відповідно до кількості негативних відгуків користувачів, які доступні в інтернеті. Тож у вашому випадку все може виглядати зовсім по-іншому. Однак, щоб не мати проблем з дизельним авто із США, потрібно ретельно перевіряти його повну історію технічного обслуговування. В цьому вам допоможуть наші підготовлені спеціалісти, які вже десятки років користуються надійними сервісами перевірки. Практика показує, що купувати машину з дизельним двигуном в Америці набагато вигідніше, адже тут якість пального найкраща у світі. 

Поділитися:

Більше статей у цій категорії

Абсолютно новий Jeep Grand Cherokee 2026! Для себе, для сім’ї, для полювання

#вибір авто #новинки

Він підкорює з першого погляду! Преміальний позашляховик з повністю зміненим екстер’єром та інтер’єром, оснащений потужним турбодвигуном нового покоління. Цей автомобіль із США стане прекрасним варіантом як для сімейної подорожі, так і для полювання чи риболовлі.

2

У світі абревіатур! Розшифрування написів на авто із США

#вибір авто #популярні авто

Криптографи розшифровують коди, а справжні автомобілісти — написи на авто. Тож якщо ви ще досі не знаєте, що означають ті чи інші абревіатури на транспортних засобах, тоді ця шпаргалка саме для вас.

32

Знайомтесь, ремінь ГРМ! Що це, коли потрібно міняти та на що зважати?

#б/у #поради

Про нього чули всі, але близько знайомі з ним лише одиниці. Мова йде про ремінь ГРМ. Його розірвання бояться не лише автомобілісти, а й активні користувачі соцмереж, які бачили наслідки цієї несправності. Якщо ви водите машину, тоді вам вкрай важливо знати принцип роботи ременя газорозподільного механізму паливної системи, щоб вчасно його замінити.

219