Популярність електрокарів і гібридів не витіснила з ринку надійні дизельні двигуни. Механіки відзначають, що ці ДВЗ економно споживають пальне та мають значний запас ходу. Хоча останні п’ять років дизелі мали проблеми з турбінами, а також з системою впорскування, все ж таки вони залишаються золотим стандартом автоінженерії. Представлена нижче добірка найкращих дизелів створена на основі експертних оцінок фахівців, відгуків власників та тестів незалежних компаній.
Німецька якість та надійність дизельних двигунів
Капітальний ремонт ДВЗ — це нічний кошмар кожного водія. Що тільки вони не роблять, аби уникнути капремонту двигуна. Ба більше, керувати автівкою з несправною силовою установкою вкрай небезпечно. Тому потрібно вибрати такий автомобіль із США, який відзначається великим ресурсом, гарною тягою, економічністю та витривалістю. Найкращими у своєму класі показали себе німецькі дизельні двигуни:
- BMW 3.0D (B57). Рядний турбодизельний мотор на 3.0 л потужністю 265-340 к. с. здатний подолати 500-600 тис. км пробігу без особливих втручань. Його сильні сторони: тиха робота, значний ресурс та надзвичайна тяга. При цьому турбіна досить потужна й довговічна, а ланцюг ГРМ служить максимально довго. Власники авто з двигуном B57 практично не мають проблем із сажовим фільтром.
- Audi 3.0 TDI (C6/C7). Слугує одним з найкращих дизельних ДВЗ преміумкласу. За потужності 225-272 к. с. силова установка V6 витрачає 6,5-7,5 л пального на 100 км пробігу. Ресурс мотора варіюється в межах 450-600 тис. км. Довговічність моделі обумовлена використанням паливної апаратури Bosch та надійних коробок Tiptronic.
- Mercedes-Benz 2.0 (OM654). В категорії дизелів вважається найекологічнішим, найекономним та найефективнішим. Є представником нового покоління дизельних двигунів бренду, розробленим з нуля. Потужність установки складає 150-245 к. с., а пробіг становить 500 тис. та більше. Алюмінієвий блок мотора має надміцне покриття Nanoslide. Крім того, конструкція агрегату стала набагато простішою, ніж у попередніх версіях, саме тому OM654 видає менше вібраційних коливань та шуму у процесі роботи.
- Volkswagen 2.0 TDI (EA288). Турбований дизельний двигун отримав звання найкращого саме у бюджетному класі. Його успішно встановлюють на авто компанії VW, Seat та Skoda (2014-2025 рр.). Установку з потенціалом потужності 122-200 к. с. перевірили на надійність в екстремальних умовах та при значних навантаженнях. Завдяки оновленій системі впорскування, покращеній термостабільності та витривалому DPF мотори не потребують капітального ремонту впродовж всього ресурсу (400-500 тис. км). При цьому витрати пального є мінімальними, а саме 4,5-6,0 л на сотню пробігу.
Цікаво! Легендою німецької інженерії вважається дизель 1.9 TDI (варіацій ALH, AVF, AWX). Власників авто з цими моторами вражає невибагливість установок до якості палива, а також недорогі запчастини на випадок ремонту. Ресурс силового агрегату сягає 300-400 тис. км.
Представлені дизельні ДВЗ будуть працювати без перебоїв лише за однієї умови. Вам потрібно вчасно та правильно проводити технічне обслуговування. На додачу варто звертатися лише до перевірених та надійних СТО. Пам’ятайте, німецькі інженери створюють автомобілі з такою педантичною старанністю, що будь-яке систематичне відхилення від правил експлуатації може призвести до серйозної поломки. Тож ні в якому разі не ігноруйте рекомендацій виробника щодо ТО.
Дизельні двигуни — високий клас японської інженерії
З Європи ми переносимося до Країни сходу сонця. Не секрет, що автомобілі японського виробництва завжди посідають призові місця у рейтингах надійності та довговічності транспортних засобів. Річ у тім, що інженери провідних автомобілебудівних компаній Японії проєктують ТЗ для людей та для їхніх потреб. Вони постійно цікавляться враженнями водіїв щодо комфорту, безпеки та ефективності. Результатом такого індивідуального підходу до виробництва стали надійні дизельні двигуни:
- Toyota 2.8 D-4D (1GD-FTV). Якщо говорити про рекордну витривалість, то лідерство належить саме цій версії ДВЗ. Модель 1GD-FTV спеціально розроблена для надзвичайно важких умов експлуатації. Тож 204-сильний агрегат зі своїми 500 Н∙м крутного моменту злагоджено працює всі 500-700 тис. км пробігу. Навіть за умови постійної роботи на неякісному пальному турбіна служить досить справно. А от блок і колінвал установки спроєктовані настільки надійно, що бездоріжжя, гірський рельєф та інші екстремальні умови не здатні знищити цього «звіра».
- Mazda 2.2 Skyactiv-D. Цей силовий агрегат став справжнім інженерним проривом. Дизель з потужністю 150-184 к. с. та витратами пального 5-6 л/100 км визнаний найекономічнішим у своєму класі. Без капітального ремонту він може подолати 350-450 тис. км. Завдяки мінімальному ступеню стиснення на двигун йде менше навантаження, разом з тим знижується і коефіцієнт детонації. В результаті він працює набагато тихіше, майже на рівні з бензиновими версіями. Власникам подобається не тільки його витривалість за різних умов, а й невибагливість.
- Toyota 1VD-FTV. Інженерні генії створювали цю версію флагманського турбодизеля спеціально для подолання мільйонного пробігу. Унікальна силова установка йде з однією / двома турбінами, системою Common Rail Denso, алюмінієвими головками з гідрокомпресором, комбінованим приводом ГРМ та охолодженням закритого типу. Агрегат видає до 286 к. с. при робочому об’ємі у 4,5 л. Довговічність мотора також залежить від міцної рами та підвіски.
Цікаво! До рейтингу надійних дизелів також відносять моделі силових установок Skoda 2.0 TDI CR та Volvo D5. Двигун чеського виробництва служить безперебійно 450-550 тис. км, а шведського — 550-700 тис. км. Кожен з них відзначається значним ресурсом турбіни.
Всі ці дизельні двигуни ідеально підходять для експлуатації в українських умовах. Вони прекрасно витримують наші розбиті дороги, міські трафіки із заторами, не завжди якісне пальне та значні щорічні пробіги. Навіть після позначки одометра у 300-400 тис. км ви не будете хвилюватися про те, що ДВЗ несподівано вийде із ладу.
Якщо бажаєте купити собі насправді надійне авто із США, тоді зверніться до наших кваліфікованих менеджерів. Автоексперти підберуть для вас якісний, а головне, довговічний варіант силової установки, який прослужить стільки, скільки треба.