Страхування авто
з W8 Shipping
Захист на кожному кілометрі –
Що покриває страховка?
-
Дія страхування
Страхування діє від моменту покупки авто на аукціоні:
а) До порту призначення — при стандартній доставці
б) До Львову — при комплексній доставці
-
Порівняння стану авто
Рішення по страховому випадку приймається на ocновi фото:
З аукціону США (до відправлення авто)
Та фото після доставки:
- у порту призначення — при стандартній доставці
- або на нашому майданчику у Львові — при комплексній доставці
Саме ці знімки до/після використовуються для порівняння стану авто i ухвалення рішення про компенсацію.
Як активувати страхування?
-
1
Увійдіть у особистий кабінет W8 Shipping
-
2
Перейдіть до потрібного вам авто
-
3
Натисніть галочку «Застрахувати авто» протягом 72 годин після додавання авто до кабінету
Можливість активації страхування авто спливає через 72 години після додавання авто до кабінету.
Вартість страхування
Прозорі умови страхування — надійне рішення для вашого автопарку. Без прихованих витрат, з повним супроводом на кожному етапі.
-
Ціна авто до < $50 000
1% Bартості авто
(включаючи аукціонний збір), але не менше $100
-
Ціна авто від > $50 000
умови обговорюються індивідуально
Ваш запит опрацює експерт із 7-річним
досвідом в підборі Авто із США
Подання заявки на страхове відшкодування
-
Вам надається 10 календарних днів:
З моменту відкриття контейнера (при доставці в порт).
Або з моменту доставки авто на майданчик у Львові. -
Розгляд заявки та виплата:
Розгляд заявки: 2-3 тижні.
Виплата: до 5 робочих днів з дня погодження заявки на відшкодування. Кошти зараховуються на ваш кабінет W8 i можуть бути використані для оплати paxyнків.
-
Якщо невідомо коли авто пошкоджено:
Якщо зафіксовано додаткове пошкодження авто, але неможливо визначити на якому eтапі воно трапилось, максимальна виплата в такому paзі – $500
Франшиза за будь-яким страхуванням — $100. Це означає, що у paзi страхового випадку перші $100 витрат не компенсуються, решта — покривається страховкою.
Покриття за типами пошкоджень
-
Під час відкриття контейнераПокривається
- Значні пошкодження (яких не було на фото з аукціону чи складу в США)
- Кузовні елементи, дзеркала, скло були розбиті під час транспортування
Не покривається- Зниклі деталі
- Дрібні подряпини та сколи (які могли бути малопомітними ще на аукціоні)
- Деталі зняті або втрачені після відкриття контейнера в порту (у такому випадку відкривається кримінальна справа – крадіжка покривається, але «зникнення» не страхується)
-
Днище та дахПокривається
- Є фото-доказ, що пошкодження з’явились під час транспортування
Не покривається- Дах або будь-яка частина автомобіля вже були деформовані при покупці та підлягали ремонту, але після перевезення пошкодження стали критичними – деталі не підлягають компенсації
-
КузовПокривається
- Вм’ятини, глибокі подряпини, пошкодження лакофарбового покриття
- Викривлення або деформація кузова (сталися під час перевезення)
- Пошкодження дверей, капота, багажника, крил (їх стан погіршився в дорозі)
- Поломка бампера (на фото з аукціону він був цілий)
- Відрив або деформація дзеркал (були цілими до транспортування)
Не покривається- Дрібні подряпини (які могли бути малопомітними ще на аукціоні)
- Деталі були пошкодженні до купівлі
- Пошкодження знаходиться на тій стороні, яка була у ДТП до покупки – такi дефекти не відшкодовуються
-
Скло (лобове, заднє, бокові вікна)Покривається
- Повна заміна/ремонт розбитого під час перевезення скла (якщо на фото з аукціону скло було цілим, а після доставки з’явилися тріщини або воно розбилося; якщо багажник або капот не зачинялися належним чином, що могло спричинити під час перевезення пошкодження скла)
Не покривається- Скло вже мало тріщини або дефекти до завантаження в контейнер
- Геометрія кузова була порушена ще до перевезення, і через це скло розбилося
-
Диски та колесаПокривається
- Диски деформовані або мають тріщини після транспортування (до перевезення диски були цілими, а після доставки мають видимі пошкодження)
Не покривається- Пошкодження шин (оскільки неможливо визначити їх стан за фото з аукціону)
- Диск мав дефекти до покупки або знаходився на cтороні ДТП
-
СалонПокривається
- Значні візуальні пошкодження в салоні, яких не було на фото з аукціону
Не покривається- Пошкодження, спричинені розміщенням запчастин у салоні (якщо запчастини поклали в авто перед відправкою), у випадку якщо клієнт не заборонив розміщення запчастин у салоні через систему W8 Shipping перед завантаженням
- Грибок, що з’явився через високу вологість у контейнері (це вважається природним процесом). Грибок у салоні не підлягає компенсації в жодному випадку
Ми забезпечуємо додатковий рівень безпеки для вашого авто під час доставки.
Якщо залишилися питання — зверніться до свого менеджера W8 Shipping
Нас знають і нам довіряють клієнти по всьому світу. Купуйте безпечно, швидко та вигідно авто зі США разом з регіональним агентом компанії W8 Shipping в Україні.
-
Київ
вул. Жилянська, 68 Київ, Київська обл. 02000 -
Дніпро
Працює дистанційно -
Одеса
вул. Академіка Філатова, 2 корп. 2 Одеса, Одеська область 6508 -
Харків
Працює дистанційно -
Львів
вул. Андрія Сахарова, 43 Львів, Львівська область 79026