Mercedes та Renault. Ніхто з аналітиків навіть і не думав порівнювати цих двох автомобільних виробників. Один націлений на створення розкішних автомобілів з німецьким акцентом, а інший на виробництво транспортних засобів середнього класу за бюджетною ціною. Скажімо, вони малоймовірна парочка для порівняння. Однак оприлюднена статистика показала зовсім інші результати. Прогнозована маржа компанії «Mercedes-Benz» у 2025 році становитиме 6-8%. Водночас їхні французькі колеги цьогоріч планують отримати до 7% прибутку. В чому ж секрет такого успіху?
Як компанія «Renault» вийшла з кризи на пристойний прибуток?
Лука де Мео, італієць за походженням, став виконавчим директором Рено. Він заступив на цей пост у 2020 році та отримав компанію у кризовому становищі. Пандемія в тандемі з повномасштабним вторгненням залишили нищівний відбиток на всіх сферах діяльності автовиробника. Втрати у розмірі 7,4 млрд євро, а також поступовий крах альянсу у складі Nissan внесли свої корективи у становлення компанії. Вона поступилася своїм другим місцем на ринку Франції. Останні роки були дуже тяжкими для Renault, але добре продумана політика пана де Мео принесла насправді неймовірні результати, а головне, чималий прибуток. За словами генерального директора, вони не просто б’ють власні рекорди, а являють собою надійну команду відданих справі професіоналів. Завдяки дисципліні, концентрації, наполегливій праці та пристрасті до машин французький бренд зміг залишитися на плаву у ці критичні для нього часи. Зверніть увагу на те, що саме сприяло виходу компанії на новий рівень прибутковості:
- Постійний аналіз рентабельності модельного ряду. Спеціалісти корпорації скрупульозно вивчають потреби ринку та цільової аудиторії, аби запропонувати клієнтам транспортні засоби, які максимально відповідають їхнім вподобанням.
- Зосередженість на зниженні собівартості нових електромобілів попри спад попиту на «зелені» в Європі. Досягти такого результату п-н Лука планує шляхом вдалого партнерства з китайськими колегами. У пошуках новітніх технологій прискореного виробництва електричних автомобілів компанія найняла команду інженерів (апаратників та програмістів) на свій завод у Шанхаї. Головна мета такої співпраці полягає в тому, аби вчитися у талановитих фахівців та переймати неоціненний досвід колег.
- Активний продаж нових моделей авто, зокрема, електричного Renault R4 E-Tech та R5. Моделі вийшли на ринок за максимально доступною ціною для європейців (€35 тис.), що дозволяє французькому виробникові конкурувати з китайськими брендами. У 2026 році пан де Мео планує випустити ще одну серію машин з електричним двигуном Twingo, але за значно нижчою ціною (€20 тис.).
«У сучасному світі корисно бути більш компактним та досить гнучким» ~Лука де Мео, генеральний директор Renault~
Автомобільні гіганти слугують прекрасним взірцем невпинної боротьби за свою частку на світового ринку. Приклад Рено показує, наскільки здатність адаптуватися до несприятливих умов допомагає досягти успіху в бізнесі. Перш за все варто зрозуміти, що один у полі не воїн. Тому вкрай потрібно заручитися підтримкою надійних партнерів, на яких можна покладатися. Наша компанія готова надати вам послуги з доставки авто із США на вигідних умовах. Процес вибору, купівлі та транспортування — це надзвичайно великий фронт робіт. Тож ми готові виконати його замість вас, аби ви могли зосередитися на клієнтах та їхніх потребах. Саме так зробив Лука де Мео. Його команда доклала всіх зусиль, аби переглянути модельний ряд та пристосувати його до цільової аудиторії. Ба більше, вони розширили горизонт своїх знань, звернувшись за допомогою до китайських інженерів. Отриманий від колег досвід у виробництві електромобілів французькі автоексперти успішно інтегрували у власні команди. Наші спеціалісти також готові поділитися з вами своїми надбаннями, аби ви могли провадити успішний бізнес. Разом з нами ви зможете дати фору конкурентам, ставши першими у сфері продажу вживаних автомобілів на ринку України.