Через різке зниження продажів на китайському та американському ринках, Nissan оголосив про серйозну реструктуризацію виробництва. Цього літа компанії довелося суттєво скоротити персонал та випуск транспортних засобів на виробничих потужностях в Японії, аби стабілізувати своє фінансове становище. Занепокоєння посилилися, коли преса дізналася про складний період в історії бренду. Це не перший кризовий стан компанії. У 1999 році вона вже була на межі банкрутства, але партнерство з Renault стало для неї рятівним колом. Однак тепер саме цей автовиробник стає головною причиною того, що його японський партнер переживає скрутні часи. Французький «побратим» продає частину своїх акцій, тим самим штовхаючи його на пошуки нового якірного інвестора.
Наступним акціонером може стати як банк, так і велика страхова група. Якщо такий не знайдеться, існує велика ймовірність, що Ніссан поглинуть його конкуренти. Головним кандидатом на придбання активів є компанія «Honda». Представники Рено повідомили про свої наміри піти на рішучий крок — продати свою частку саме цьому монолітному конкурентові. Переговори щодо партнерства розпочаті. Співпраця націлена на розробку електричних автомобілів, а також на створення програмних технологій нового покоління. Лише час покаже, чи стане подібне рішення рятівним для Nissan. Компанія також шукає інші варіанти розв’язання проблеми. Наприклад, вона вже зменшила свою частку у другого партнера альянсу — Mitsubishi. Цікаво, що її «товариш по цеху» в листопаді цього року викупив 10% своїх же акцій. Це сприяло покращенню складного становища бренду.
Звісно, Ніссан ретельно приховує справжній стан речей. Проте від преси важко сховатися такому відомому автовиробникові, особливо коли в нього критична ситуація. Маємо надію, що вирішальні 12-14 місяців пошуку інвестора дадуть бажаний результат. Отож, якщо ви шанувальник цього японського виробника, тоді замовляйте авто з Америки просто зараз, доки ціни на них суттєво знизились. Пам’ятайте, виграває той, хто вміє правильно скористатися ситуацією.