Порівняння
Головна / Блог / Про розмитнення / Зміни митного законодавства на користь бізнесу

Зміни митного законодавства на користь бізнесу

Новації дозволяють спрощувати бізнес-процеси та сприяють активній діяльності. Тому дізнайтеся про деякі нововведення при митному оформленні, а також практичні аспекти цього питання.

440
3 хв на читання

Зміни у Митному кодексі України не такі страшні, як їх малюють. Насправді представлені нововведення спрямовані на благо бізнесу. Завдяки відкриттю нового цифрового сервісу ви, як автодилер, матимете доступ до всіх своїх митних декларацій. Крім того, підприємствам надається унікальна можливість авторизуватися для провадження деяких видів діяльності. Після отримання дозволу брокери зможуть набагато ефективніше здійснювати митні операції, а також безпроблемно експлуатувати склади та майданчики для тимчасового зберігання товарів. Спеціально для вас ми дослідили останні зміни у митному законодавстві. Але тільки вам вирішувати, що з цим робити.

Особливості авторизації на провадження митної брокерської діяльності

Нова процедура оформлення підприємств почала діяти з 19 квітня 2025 року. Пройти безкоштовну авторизацію можуть компанії, які постачають товари з-за кордону, а саме перевізники, експедитори, виробники, імпортери та інші посередники міжнародної торгівлі. Для цього потрібно надати лише два документи: заяву та анкету самооцінки. Останню форму заповнюйте дуже уважно, тому що через типові помилки багато хто отримав відмову. Але як тільки запит буде підтверджено, підприємство може скористатися спрощеною системою розмитнення / декларування (тип АЕО-С), а також матиме міжнародне підтвердження безпеки й надійності (тип АЕО-Б). До того ж фірма отримає право послуговуватися спеціально визначеною смугою руху на пропускному пункті, а значить, позачерговим обслуговуванням. Такий собі універсальний пропуск від державної митної служби.

Увага! Раніше отримані дозволи на проведення митної брокерської діяльності та експлуатації митного складу та майданчика тимчасового зберігання товарів діють до 19 квітня 2026 року. Після вказаної дати вони автоматично анулюються, без можливості відновлення. Тому бізнесу потрібно добре підготуватися до таких змін.

Авторизація підприємств активно впроваджується в країнах ЄС та Америки. Світова практика показала, що використання системи АЕО (авторизованих економічних операторів) сприяє покращеній безпеці при перевезенні продукції. Випадки втрат і крадіжок зменшилися на 38%. Також спостерігається суттєве прискорення доставки товарів (на 30%), оскільки вони проходять менше митних перевірок. Отож, авторизованим брокерам довіряє як держава, так і споживачі.

Автоматизований доступ до власних митних декларацій

Обмін даними між Державною митною службою та підприємствами став доступним завдяки API. Тепер ви можете забути про дзвінки та листи, зокрема про довге очікування відповідей від митної служби. Спеціально створений цифровий сервіс дає змогу оптимізувати взаємодію держави з бізнесом. Завдяки новій платформі фірмам надається можливість автоматично отримувати актуальні дані щодо оформлених декларацій. Відповідно до Митного кодексу України, інформація буде надана за поточний рік, а також за три останніх роки діяльності компанії. Впровадження технологічно оновленого API дозволить бізнесу:

  • контролювати всі митні процеси в реальному часі;
  • суттєво зменшити тривалість обробки даних, зокрема при підготовці звітних документів;
  • максимально оптимізувати внутрішні процеси.

Еволюція митного законодавства відбувається просто на наших очах. Перехід від паперових декларацій до електронної документації значно спростить міжнародні перевезення. Подібне впровадження скоротить процедуру розмитнення товарів, а головне, сприятиме зменшенню витрат для бізнесу. На додачу це покращить рівень контролю та безпеки транспортування. Автоматизований доступ до митних декларацій усуне всі бар’єри, які сповільнюють та ускладнюють проходження митного очищення.

Доставка авто із США, особливо його розмитнення, є дуже відповідальною справою. Будь-які порушення правил тягнуть за собою штрафні санкції. Тому в таких серйозних питаннях краще доручити цю справу кваліфікованим професіоналам. Наші автоексперти завжди до ваших послуг!    

Поділитися:

Більше статей у цій категорії

Секрети успішного бізнесу! Як збільшити продажі авто із США?

#бізнес #для дилерів

Бізнес-стратегія є важливою складовою прибуткового бізнесу. Якщо вам вдасться визначити правильний шлях досягнення своєї мети, тоді можете розраховувати на суттєве збільшення об’ємів продажу авто із США та залучення нових клієнтів. Ось лише кілька задач, які вам потрібно обов’язково впровадити у свою підприємницьку діяльність.

305

Аукціон Copart — купити авто із США стало ще простіше

#аукціони #Копарт

Українські автодилери все частіше віддають перевагу одному з найбільших страхових аукціонів Америки — Copart. Саме на ньому ви можете знайти гарний автомобіль в США для продажу в Україні. Завдяки розширеним можливостям майданчика та технологічним рішенням зробити це стало набагато простіше. Представлений огляд буде корисний тим, хто вже має справу з цією платформою.

322

Для автодилерів! Які потрібні документи, щоб легально купити авто із США?

#аукціони #документи

Продаж машин з Америки досить прибуткова справа, але має свої нюанси. Аби все було законно та без проблем, потрібно знати, які документи і дозволи допоможуть легально імпортувати автомобіль в Україну.

744