Порівняння
Головна / Блог / Про електромобілі / Нарешті «народний автомобіль»! Ціна на електроавто від Volkswagen спаде

Нарешті «народний автомобіль»! Ціна на електроавто від Volkswagen спаде

Німецька компанія «Volkswagen» націлена зробити революцію у виробництві електричних автомобілів. Завдяки впровадженню нової архітектури та передових технологій «зелені» VW стануть доступними кожному. Зазирніть за лаштунки відомого бренду!

215
3 хв на читання

Назва Volkswagen з німецької мови дослівно перекладається, як «народний автомобіль». Впродовж десятиліть компанія намагалася слідувати цій філософії, але з приходом ери електрифікації все змінилося. Проте світлі голови бренду ніколи не полишали ідею створити насправді бюджетний автомобіль на електротязі. За підтримки колег із Китаю інженери вирішили втілити геніальні плани в життя. Впровадження нової технології у виробництво електрокарів Volkswagen дозволить продавати їх за ціною 20-30 тисяч євро. Секрет такого спаду вартості криється у новому типі акумуляторів.

Особливості нових електричних автомобілів VW

Першою ластівкою бюджетних електрокарів бренду стане Volkswagen ID.2. Дебют моделі, за попередніми даними, запланований на 2026 рік. Авто отримало платформу MEB Plus. Цікаво, що ця архітектура вже знайома користувачам, адже широко використовується в електричній лінійці бренду. Проте додаток «Plus» вказує на головну відмінність нових електромобілів. Вони оснащені літій-залізо-фосфатними акумуляторами (LFP). Тепер замість нікель-марганцево-кобальтових установок (NMC) будуть активно впроваджуватися LFP-батареї. Плюси такої революційної заміни очевидні:

  1. Менші витрати на виробництво серійних моделей.
  2. Нижча ціна на електричні автомобілі.
  3. Довший строк служби (до 12 000 циклів зарядки).
  4. Мінімальний рівень саморозрядження, а саме до 3-5% втрачання заряду на місяць.
  5. Значний діапазон робочих температур (-33…+55°С).
  6. Відмінна продуктивність робити, оскільки вихідна напруга залишається стабільною.
  7. Збільшений запас ходу — 450-700 км на одному заряді.
  8. Швидке заряджання акумуляторної установки (175-200 кВт).
  9. Покращені параметри безпеки.

Попри такий пакет переваг, LFP-акумулятори відзначаються нижчою щільністю енергії порівняно з іншими літій-іонними зразками. Тобто на одиницю маси вони зберігають менший об’єм заряду. Зі свого боку, цей параметр впливає на розмір батареї. Так, для збереження пристойного запасу ходу виробникові доведеться збільшити габарити акумуляторної установки, а значить, електричний автомобіль суттєво додасть у вазі. До того ж такий варіант батареї не підійде для преміальних лінійок, оскільки продуктивні автівки потребують високоефективних агрегатів. Однак впровадження LFP-технології зробить «електрички» доступними більшій кількості водіїв.

Цікаво! Перехід на економніші акумулятори активно впроваджується й іншими автовиробниками. Такі титани електрифікації транспортних засобів, як Tesla, GM та Ford також успішно використовують дешевші типи батарей, аби зробити електрокари доступними широкій аудиторії покупців.

З LFP-акумуляторами у світле майбутнє

Німецькі розробники настільки захопилися створенням справжнього «народного автомобіля» на електротязі, що в майбутньому планують використовувати оновлену архітектуру і в інших моделях бренду. Так що в перспективі електричні автомобілі Volkswagen ID моделей 3, 4 та 7 вже зовсім скоро будуть мати під кузовом літій-залізо-фосфатні батареї. Але на цьому компанія навіть і не думає зупинятися. Оновлені версії «зелених» отримають не лише особливу архітектуру, а й модернізований дизайн. Завдяки технологічним нововведенням компанія має намір зробити транспорт на електротязі доступним кожному.

Бюджетну модель VW ID.2 слід очікувати не раніше весни 2026 року. Натомість в масове виробництво вона вийде лише на початку 2027 року, звісно, якщо дебют пройде успішно. Проте вже сьогодні ви маєте нагоду купити електроавто в США потрібної вам моделі за прийнятну ціну. На страхових аукціонах представлено безліч достойних пропозицій як в ціновому, так і технічному плані. Тому поки в Україні діє пільгове розмитнення на електрокари (1€ за 1 кВт∙год ємності батареї), треба діяти без зволікань. Наші менеджери допоможуть вам обрати варіант з мінімальними пошкодженнями.   

Поділитися: